کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات بیمه وار به دقت ملاحظه فرمائید. استفاده از تمامی خدمات بیمه وار، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین استفاده از خدمات میباشد. کلیه اصول، رویهها، محتواهای تولیدی و خدمات ارائه شده در بیمه وار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است، بنابراین عمل به قوانین و مقررات سایت به عنوان یک قرارداد الزامی است.
به فردی گفته میشود که با اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بیمه وار اقدام نماید. شخصی که در سامانه بیمه وار با استفاده از اطلاعات خود نسبت به ثبت سفارش، خرید یا دریافت خدمات برای شخص سومی اقدام میکند، نیز از طرف بیمه وار به عنوان مشتری شناخته شده و ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم بین بیمه وار و کاربر میباشد.
به هرگونه خدمتی اعم از بیمه نامه، مشاوره و... اطلاق میشود که از جانب وبسایت بیمه وار به کاربر ارائه شده و در ازای آن وجهی دریافت میشود
کلیه رابطان شرکتهای بیمهی طرف قرارداد با بیمه وار که اصالت و اعتبار فعالیتشان از طرف شرکتهای بیمه فعال در جمهوری اسلامی ایران مورد تائید قرار گرفته باشد.
فعالیت بیمه وار مبتنی بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک می باشد، و بیمه وار متعهد است از حریم شخصی اطلاعات شما محافظت نماید
کیف پول عبارت است از موجودی کاربر در سامانه بیمه وار که اعتبار آن ممکن است از طریق پرداخت بانکی توسط خود کاربر یا توسط بیمه وار به واسطه خرید بیمهنامه افزایش یابد
1-استفاده مشتریان از خدمات بیمه وار، به معنی پذیرش قوانین و مقررات آن میباشد.
2-تمامی قیمتهای ارائهشده در سامانه از طرف نمایندگان بیمه اعلام میشود و بیمه وار هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمتها ندارد. چنانچه تخفیفی از طرف بیمه وار بر روی قیمت ها اعمال شود، به کاربر اعلام خواهد شد. از آنجا که محصولات ارائهشده در بیمه وار وابسته به شرکتهای بیمه میباشد، انصراف از دریافت بیمهنامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکنندهی بیمه میباشد.
3-در صورت انصراف کاربر از دریافت بیمهنامه، اگر بیمه درخواستی مشتری صادر نشده باشد، مبلغ پرداختی طی 72 ساعت کاری عودت داده میشود در غیر اینصورت اگر بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، ملزم به رعایت قوانین داخلی شرکت صادرکنندهی بیمهنامه میباشد.
4-در بیمههای بدنه و بعضی از پوششهای بیمه آتش سوزی، بیمههای درمان و بیمه عمر، صدور بیمه نامه منوط به بازدید از مورد بیمه یا انجام معاینات پزشکی یا دریافت مجوزات لازم میباشد. در این موارد طبیعتا صدور بیمهنامه پس از طی مراحل فوقالذکر صورت میگیرد و ثبت درخواست از سایت بیمه وار در موارد فوق به هیچ عنوان به منزله صادر شدن بیمهنامه نیست. در موارد مذکور ممکن است لازم باشد پس از کارشناسی تغییراتی در درخواست صورتگرفته ایجاد شود که قبل از نهایی شدن به اطلاع مشتری میرسد و در نهایت پس از طی مراحل فوق امکان صدور بیمهنامه ممکن میگردد. هزینههایی که کاربر برای معاینات پزشکی و سایر موارد فوق متحمل میگردد، از مقدمات لازم جهت احراز شرایط صدور بیمهنامه میباشد که برعهده شخص بیمهگزار است.
5-تمامی بیمهنامههای صادر گشته در بیمه وار، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر میشود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در سیستمهای بیمه وار، اعم از وبسایت و اپلیکیشن وارد مینماید، از جمله سابقهی عدم خسارت، سطح پوششهای مالی و جانی مورد درخواست، پوششهای جانبی تکمیلی بیمهنامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخابهای انجام شده و نشده بر عهدهی مشتری میباشد.
6-در صورتی که کاربر در ساعات اداری اقدام به خرید بیمهنامه شخص ثالث از بیمه وار کند، در صورت صحت اطلاعات کاربر و عدم بروز مشکل در سامانه صدور شرکت بیمه، بیمهنامه در همان روز صادر میشود. همچنین در صورت خرید بیمهنامه در ساعات غیر اداری، بیمه وار موظف به صدور بیمهنامه در اولین روز کاری بعد از خرید می باشد.
7-کاربر میتواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمه نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، بیمه وار موظف است کلیه مبالغ پرداختی را به مشتری مسترد کند. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، پرداخت وجه منوط به قبول شرکت بیمه برای ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت استرداد وجه مقدور نمیباشد.
8-بدیهی است چنانچه به دلیل قصور یا اشتباه بیمهگزار در وارد کردن اطلاعات لازم، اختلاف قیمتی با قیمت اولیه در سامانه حاصل شود، بیمهگزار در صورت تمایل به ادامه خرید، متعهد به پرداخت مابه-التفاوت میباشد.
9-محصولاتی که در بیمه وار به فروش میرسند، منحصر به بیمهنامههای مختلف هستند و در این درگاه، کالاهای فیزیکی به فروش نمیرسند. بنابراین هر بیمهنامه که از این وبسایت خریداری میشود، تابع شرایط عمومی و اختصاصی آن بیمهنامه است که توسط نماینده شرکت بیمه مورد تایید "بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران" صادر میشود.
-امکان ثبت سفارش در بیمه وار، در تمامی روزهای هفته و تمامی ساعات شبانهروز فراهم است؛ کارشناسان بیمه وار نیز جهت پشتیبانی و پیگیری سفارشها، در تمامی روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی ۱۸ بعدازظهر پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
-روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٨ تا 18 و پنج شنبه از ساعت ٨ تا ١٢ به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران میباشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار میگیرند.
-پردازش و ارسال سفارش طبق زمان انتخابشده توسط مشتری در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد.
-در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل فوری (کمتر از دو ساعت) هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
مسیرهای ارتباطی رسمی با پشتیبانیهای بیمه وار از جمله شماره تلفن، سامانه پیامکی، ایمیل یا کانالهای ارتباطی شبکههای مجازی در قسمت تماس با ما درج شده و بیمه وار فقط از طریق این سامانهها به ارتباط با مشتری میپردازد و هر گونه تماس با مشتری تحت نام بیمه وار از طریق دیگر موارد سوء استفاده از نام بیمه وار محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار میگیرد.